آخرین آپدیت: ۲ تیر ۱۳۹۳
گروه محصولات
ورود اعضاء
خبرنامه
برای عضويت در خبرنامه لطفا گروه مورد نظر را انتخاب کنيد و آدرس ايميل خود را وارد نمائيد.
صفحات تکمیلی
شرایط گارانتی

 

- ملاک شناسایی کالا جهت استفاده از خدمات گارانتی ، لیبل و یا کارت گارانتی این شرکت میباشد و زمان انقضا گارانتی براساس تاریخ ثبت شده بر لیبل یا کارت گارانتی محاسبه می گردد .

- استفاده از خدمات گارانتی منوط به بررسی و تشخیص شرکت بوده و کالایی که کارت ضمانت ، لیبل گارانتی ، شماره سریال و یا برچسبهای شناسایی آن مخدوش شده و یا شماره سریال ان با اطلاعات مندرج بر روی لیبل گارانتی مطابقت نداشته باشد ، شامل گارانتی نمی باشد .

- گارانتی کالا ، مربوط به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از استهلاک ، ضزبه ، شکستگی ، خراشیدگی، تغییر شکل، نفوذ مایعات و یا مواد شیمیایی ، زنگ زدگی ، نوسانات برق یا عیوب مربوط به عدم استفاده از سیم زمین ، ولتاژ القایی، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ، صدمات حین عمل، استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد ) ، آتش ، بلایای طبیعی یا حوادث غیرمتقربه ، دستکاری تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیرمجاز نمی باشد .

- عیوب ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب دستگاه های مجهز به خروجی USB,HDMI,تلویزیون,نمایشگر و مانند آن به لوازم جانبی ( همچون چاپگر ، درایو نوری و ...) شامل گارانتی نمی باشد .

- ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی گردد.

- شرکت بنا به تشخیص کارشناسان خود کالای تحت پوشش گارانتی را تعمیر می نماید و چنانچه امکان تعمیر آن در طول مدت گارانتی میسر نباشد ، با کالای مناسب تعویض می گردد و در صورتی که کالا از رده تولید خارج شده باشد کالای مشابه تحویل و مابه التفاوت احتمالی مبلغ دریافت خواهد شد .

- در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور ، با توجه به محدودیت های واردات ، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت .

- بر اساس سیاست سازندگان صفحه نمایش در صورتیکه صفحه نمایش نوت بوک یا تبلت شما یکی از شرایط ذیل را داشته باشد تعمیر یا تعویض می گردد :

  • 3نقطه روشن یا 6 نقطه تاریک و یا در کل 8 نقطه تاریک و روشن ، یا
  • 2 نقطه روشن همجوار و یا 2 نقطه تاریک همجوار ، یا
  • 3 نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر 15 میلیمتر

- چنانچه پس از بررسی و تست فنی ، کارشناسان شرکت مورد خرابی کالا را خارج از شرایط گارانتی تشخیص دهند ، لیبل گارانتی باطل و کالا به صاحب آن عودت داده می شود و فقط در صورت امکان ، با اخذ هزینه تعمیر می گردد .

- خدمات نرم افزاری اعم از تنظیم ، نصب و یا ارتقا سیستم عامل ، درایورها ، نرم افزارهای کاربدی ، ویروس زدایی ، تهیه یا نصب Recovery DVD ، بازیابی رمز عبور سیستم یا Registration شامل گارانتی نبوده و هزینه آن به عهده مشتری می باشد .

نکات بسیار مهم

1-خریدار با دریافت کارت یا برچسب گارانتی ، شریط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است .

2-خریدار از تطابق سریال کالا با سریال درج شده در لیبل یا کارت گارانتی را اطمینان حاصل نموده است .

3-انتقال کالا جهت استفاده از خدمات گارانتی به شرکت و برگشت آن به عهده مشتری می باشد

4-مسئولیت محافظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده در کالا به عهده مشتری می باشد و این شرکت هیچگونه تعهدی در قبال حفظ و نگهداری و یا از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در مراحل تعمیر ، جایگزینی و یا قبل از آن را ندارد .

5-انجام Registration دستگاه هایی که امکان ثبت یا ارتقا نرم افزاری آنها از طریق سازنده اصلی میسر است فقط با هماهنگی شرکت امکان پذیر است . در غیر این صورت و بروز هرگونه مشکل مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد .

6-مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال به عهده فرستنده می باشد و صدمات ناشی از بسته بندی ناصحیح و یا صدمه دیدن در مسیر به عهده این شرکت نمی باشد .

7-در صورت عدم مراجعه در سررسید تعیین شده ، کالا به مدت 30 روز در انبار شرکت نگهداری شده و پس از آن تاریخ هزینه انبارداری به ازای هر روز 3000 ریال به کالا تعلق می گیرد که می بایست توسط مشتری پرداخت گردد .

8- مدت نگهداری کالا در شرکت حداکثر 2 ماه می باشد و پس از آن هیچگونه مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد بود .

موارد اختصاصی خروج از گارانتی هارد دیسک

ساییدگی ، مخدوش شدن ,  مفقود شدن و یا محو شدن مشخصات و سایر برچسب های شناسایی قطعه

چسباندن هرگونه برچسب که کندن آن موجب خدشه به اطلاعات و یا صدمه به مشخصات قطعه گردد

نوشتن بر روی کاور و یا بدنه هارد

صدمات فیزیکی باعث شکستگی ، فرورفتگی و تغییر فرم جز یا قسمتی از قطعه گردد

ساییدگی بر روی کاور ، بدنه و یا برد الکتریکی

شکستگی ، ترک یا تغییر فرم رابط برق SATA,IDE و یا پورت USB

هرگونه خدشه و پارگی مهروموم (برچسب) مجموعه هد دیسک (HAD)

صدمه دیدن و پارگی واشر لاستیکی وکیوم هارد

مفقود شدن پیچها و یا سایر اجزا و قطعات الکترونیکی روی برد

صدمات ناشی از رطوبت ، ریختن مایعات و اکسیده شدن برد

ایرادات ناشی از نوسانات برق و عواملی که باعث سوختن جزء و یا قسمتی از مدار الکترونیکی (PCB) شود

موارد اختصاصی خروج از گارانتی مادربرد

ضربات فیزیکی که باعث شکستگی ، فرورفتگی و ساییدگی جز یا قسمتی از قطعه کردد

صدمات ناشی از رطوبت ، ریختن مایعات ، مواد شیمیایی و اکسیده شدن برد

ایرادات ناشی از نوسانات برق و عواملی که باعث سوختن جزء و یا قسمتی از مدار الکترونیکی (PCB) شود

هرگونه تغییر فیزیکی ناشی از اقدام به تعمیر قطعه توسط افراد غیرمجاز

هرگونه قطعی در برد موجب خروج قطعه از گارانتی می گردد که در صورت امکان با اخذ هزینه تعمیر می گردد ( بیش از 2 لاین قابل تعمیر نمی باشد )

شکستگی ، صدمه دیدن و یا مفقود شدن رابطها ، اسلاتها ، پورتها ، سوکتها و اجزاء خارج از گارانتی بوده و در صورت امکان با اخذ هزینه تعمیر می گردد ( با شرط صدمه ندیدن برد )

عدم نصب محافظ سوکت CPU در هنگام جابجایی قطعه

موارد اختصاصی خروج از گارانتی کارتها ( VGA,FAX,...) و رم

ضربات فیزیکی که باعث شکستگی ، فرورفتگی و ساییدگی جزء یا قسمتی از قطعه گردد

هرگونه شکستگی ، صدمه دیدن و یا مفقود شدن پورتها ، Heatsink و اجراء موجب خروج قطعه از گارانتی می گردد و در صورت امکان با اخذ هزینه تعمییر می گردد

کنده شدن یا آسیب دیدن Gold Finger باعث خروج قطعه از گاراتی می گردد